swagulla

Direktlänk till inlägg 19 mars 2016

MER OM MIG

Av Ulla Lipton - 19 mars 2016 23:26

Hallå Halli allesammans det är SwagUlla här!

Jag är en rockig böna som bor tillsammans med min bästa väninna Karin (aka HashtagsKarin) i Tomas (aka YoloTompa) källare med en fet och svettig kines. Det hela började för ungefär 60 år sedan då en vit van utan några tryck stannade bredvid mig och Karin, den unge och stilige Tomas steg då ut och erbjöd sig att skjutsa hem fröknarna. Vi sa såklart ja och Tomas eskorterade oss till bakluckan där han artigt band fast oss. Sedan körde han oss direkt till hans källare där det redan låg en tjock kines på golvet med röda handavtryck på skinkorna och åt ostbågar. Sedan dess har jag och Karin bott i Tomas källare!

Många brukar fråga oss varför vi inte smiter. Men det kan jag lova att vi har gjort ett fåtal gånger men Tomas har alltid tagit fast oss och gett oss en rejäl omgång.  Men rymningsförsöken har vi slutat med för längesedan och vi trivs nu bra i källaren. Han låter oss dessutom gå och handla mat på matbutiken alldeles själva då han fortfrande är en hederlig  man, men med vilda behov!

Jag hoppas att ni kommer vilja följa mitt äventyrliga liv i Tompas källare! 

 

XOXO/ullla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla Lipton - 20 mars 2016 18:44

Lisa Jonsson 1. Varför lägger du aldrig ut bilder på dig själv?  Eftersom jag och Karin inte får ha någon mobil för Tomas så kan jag tyvärr inte ta några bilder på mig själv.   Monica Edh 2. Ulla din historia berörde mig verkligen. När jag ...

Av Ulla Lipton - 20 mars 2016 15:26


Hallå Halli allesammans det är SwagUlla här! I dett inlägg tänkte jag informera om en ny serie som jag kommer starta, det är som en helt vanlig frågestund fast med ett litet rockigt namn! Jag tänkte kalla det för "Sex frågor med Ullzi" Så ni kan ...

Av Ulla Lipton - 20 mars 2016 15:01

Nu tänkte jag göra en liten "ULLA TIPZZZAR"!   Jag tippsar alltså jävligt starkt om min bästa vänninas Karin Liptons blogg och Tomas Liptons blogg! Där skriver dem om deras vardagliga liv och bla om varför vi alla tre heter "Lipton" i efternamn! ...

Presentation

Det är jag som är SwagUlla och här kommer du får följa livet i Tomas källare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards