swagulla

Direktlänk till inlägg 20 mars 2016

SEX FRÅGOR MED ULLZI

Av Ulla Lipton - 20 mars 2016 18:44

Lisa Jonsson

1. Varför lägger du aldrig ut bilder på dig själv? 

Eftersom jag och Karin inte får ha någon mobil för Tomas så kan jag tyvärr inte ta några bilder på mig själv.

 

Monica Edh

2. Ulla din historia berörde mig verkligen. När jag var ung blev jag också kidnappad till en källare och där satt jag och stickade hela dagarna så det är därför jag är syslöjdslärare nu. Min fråga är, hur var första sexet med tompa? Xoxo Monkan

Första sexet med Tompa kan jag säga gjorde ganska ont Monika då jag var oskuld och Tomas kuk var är fortfranade så stor och stilig! Han är ganska hårdhänt dessutom men det uppskattar bara jag och Karin nu förtiden!

Ååh monkan vilken tur att du blev kidnappad för du är en sådan utmärkt syslöjdslärare! Keep up the good work sis! <4

 

Lipton

3. Varför kommer du så fort när vi knullar??

Lipton jag har inte kommit en enda gång när vi knullar! #Missnöjd

 

#Karin

4. Tycker du att sexr skönt eller gör det ont?? Har du nå leksaker och när och hur använder du dom!!??

Hej Karin! Jag tycker sex är super skönt! Det gjorde ont de första gångerna men mer om det står det ovan!

Dessutom som Chrstian Grey säger i min favorit film och bok "Fifty Shades Of Grey" så är gränserna mellan smärta och njutning flytande! 

Nej jag får inte ha några egna sexleksaker för Tomas tyvärr men det borde du veta eftersom vi bott i samma källare dem senaste 60 åren! Men Tomas använder ju ganska ofta leksaker  i oss! ;) Sluta svimma när Tomas knullar oss så kanske du kan lära dig lite hur sexleksaker används din klena fitta! 

Love u Karin<3

 

Annika the tiger

5. Vad heter dina föräldrar?
Btw så har jag sett dig på riktigt och du är ful. Jävligt sliskig. Troligen därför du aldrig lägger ut bilder på dig själv, skulle känna lika om jag var du. 

Tja Annika! Har sett dig med i kassan på Hemköp, sä jävla sorgligt att du jobbar som kassörska din fula jävel!

Mina föräldrar har jag glömt vad dem heter, det var så längesedan jag mötte dem! Önskar jag visste:(

 

Viktor Alvas jävla bror

6. Tjena hallå där förfan!!! Jag hitta din jävla blogg, och jag har en jävligt lite fråga till dig så nu får du förfan svara också annars jäääävlar!!!! Hur mår du? och brukar Yolotompa utnyttja dig och Karin för sex?

Tjena Viktor jo tack jag mår bra! Lite öm efter en omgång med Tompa! ;)

YoloTompa brukar självklart inte uttnttja mig och Karin för sex! 

 

Hallå Halli allesammans det är SwagUlla här! Jag hoppas som fan azzå att ni inte blir ledzen ifall jag inte svarade på eran fråga, det kommer flera såna hära frågestunder! <3

 

XOXO/ulla

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ulla Lipton - 20 mars 2016 15:26


Hallå Halli allesammans det är SwagUlla här! I dett inlägg tänkte jag informera om en ny serie som jag kommer starta, det är som en helt vanlig frågestund fast med ett litet rockigt namn! Jag tänkte kalla det för "Sex frågor med Ullzi" Så ni kan ...

Av Ulla Lipton - 20 mars 2016 15:01

Nu tänkte jag göra en liten "ULLA TIPZZZAR"!   Jag tippsar alltså jävligt starkt om min bästa vänninas Karin Liptons blogg och Tomas Liptons blogg! Där skriver dem om deras vardagliga liv och bla om varför vi alla tre heter "Lipton" i efternamn! ...

Av Ulla Lipton - 19 mars 2016 23:26

Hallå Halli allesammans det är SwagUlla här! Jag är en rockig böna som bor tillsammans med min bästa väninna Karin (aka HashtagsKarin) i Tomas (aka YoloTompa) källare med en fet och svettig kines. Det hela började för ungefär 60 år sedan då en vit ...

Presentation

Det är jag som är SwagUlla och här kommer du får följa livet i Tomas källare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards